Söndagkväll

Och jag är ensam hemma..

Sitter och sjunger Elvis låtar med min väldigt sexiga hesa röst haha..
3dagars notläsning utan intercom har tagit ut sin rätt...

Men jag ska inte klaga har haft en riktigt rolig torsdag-lördag på finja betong...
Har varit med om det mesta...

* Fick köra den ena rallybilen imål haha...hoppas jag inte knäcke honom för mycket..
Han hade noll koll på bilen, jag fick t.o.m. växla åt honom en gång för det fixade han inte... Sen höll han på att sätta bilen i deras fabrik innan han åkte rakt fram i en vinkel vänster, där kom han inte loss så jag tog över och körde i mål haha..

* Åkte med en folkraceåkare med, det var riktigt skoj..kollade mest ut genom sidorutan..gick riktigt brett, men han hade ändå bästa tid i gruppen :o)

* Daniel åkte av med en kille som inte lyssnade när daniel sa åt honom att ta det lugnt, sen åkte en BMW X5 (4wd) in och skulle bärga då fastnade han också!! Så vi fick in med traktor och dra loss dem haha..

Ja, som sagt har varit 3 spännade dagar... Vet inte hur många gånger jag fick byta bil p.g.a av mindre duktiga bilförare. Kopplingsras, oljeläckage, punka mm.

Nä nu ska jag fortsätta lite med min och Maries hemsida - Glädjeflickorna :o)

Och kanske tvätta lite.. får se.. va jag känner för.. har en myssöndag med mig själv haha..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................