Pärlpyssel o Tacos..

Började min tur med ett pitstop hos mormor... vi fikade o pratade om lite allt möjligt...Hon blir piggare o piggare fär varje dag.. Skönt..
Sen ett kort stopp hos Madde o Kimmen - Gullungen sov..

Sen körde jag och mamma till Tyringe för lite pärlpyssel... Fanns alldeles för mkt att välja på :o) Men till slut blev det 2st halsband o ett armband.

image315

Sen blev det Tacos hemma hos mamma o pappa..
Även lillebror o Jennie o Mormor hade hittat dit :o)

Vägen hem var ingen höjdare...det ösregnade sista biten..
Fick fler vattenplanningar, Bilen ville inte åt samma håll som mig...
Men hem kom jag, med hel bil o allt :o)

Nu ska jag nog göra ett halsband till..

Tävlingsrapport kommer i natt eller imorgonbitti..

Saknar min Daniel som jag inte träffat på hela dagen..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................