Torsdag...

kl är 16:38 o Daniel sover fortfortfarande....Fast han var upe vid 1 när besiktningsgubben från försäkringsbolaget vat här o besiktigade FEF.

Känns som om det varit fullt upp hela veckan...
Min förkylningsblåsa var ingen förkylningsblåsa utan en VISDOMSTANT...har inte kunnat öppna munnen ordentligt förrän igår...men som tur har jag kunnat pratat om vanligt ;O)

På jobbet har det varit en skitvecka, varhe natt har det krånglat en massa, tur man har roliga kolleger... har jobbat i automatpacken denna veckan... o kört truck - utan att välta, ska snart ta Truckkort med A o B.
Ett annat problem på jobbet är min boobs, för när jag böjer mig framåt när jag synar, trycks stopp knappen in på joysticken så hela maskinen stannar haha...

Nähä om man kanske skulle äta lite o sen bege sig ner till Älmhult, hade paket som kommit :o)

På lördag är det rally...sista för iår...


Postat av: El-Paso

Lycka till på lördag...

Mvh Paso

2007-10-26 @ 14:59:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................