Swedwoodtant

Nu tillhör jag skaran "Arga Swedwood tanter" haha, - Jag har satt upp en lapp!!
För lägger man emballaget med "Ränderna" uppåt tar roboten flera åt gången = inget bra
men det fattar vissa inte så igår satt jag och Jonas upp en lapp..

Annars har natten varit rätt lugn... har krabbat en hel del med emballaget men men, går aldrig felfritt en natt...


Igår var Daniel med på radion, på Nattjakten som nattens huvudperson, man skulle ringa in och gissa vad han sysslade med på fritiden, man hade 5 frågor på sig... En tant från Gotland listade ut det :O)

Igår hade vi Sund o Glad och både jag och Daniel vann :O) , Daniel valde matkorg och jag tog presentkort på Teamsportia..

Idag blir det svensson shoppning på Maxi...Whoohooo..

Nä dags för sängen,,,



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................