Nikita

kl är nu 02:02, Daniel sover sen en bra stund, han ska på rally imorgon..
Jag ska inte med.. har inte varit riktigt pigg idag.. sov ända till 19 (fast var ju inte hemma förrän vid 12)
Så stannar hemma o tar det lugnt istället, ska städa X-rummet..slänga massa skit..

Älskling var så duktig när jag sov idag..han har dammsugat hela huset (förutom sovrummet) o städat våt äckliga toalett.

Sitter här en en grå kofta som min farmor stickat en gång i tiden...Älskade farmor.. har precis tänt en ljus på hennes minnes plats... även om vi inte träffades så ofta så saknar jag henne väldigt mycket, hon var så snäll o så vis... var aldrig inne på sjukhuset den sista tiden o det känns faktiskt skönt även om jag hade väldigt dåligt samvete för det ett tag efter begravningen..men nu minns jag henne som hon var när hon var "frisk".
Men varje gång jag hör Nikita som spelades på begravningen är det stor sorg jag känner..
Fast det är en underbart fin sång..

image492

Annars har jag tillbringat några timmar med IKEA´s köksplanering...
Får bara hoppas besiktningen går huset går bra så man kan börja planera på riktigt.
Det står mellan Lidingö o Duvbo luckor..men tror det blir Lidingö luckor o svart bänk (precis som Ronny o AnnMarie)

Det kommer även köpas in en lyft till garaget så min älskade blir nöjd ;o)

Och kanske en vedeldad tunna..... Iaf. om jag får som jag vill....

image493
Tror det skulle passa alldeles utmärkt en med vedeldadtunna där "lekstugan" står nu..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................