Lurad

Daniel lurade mig igår..

Han låg i sängen o kollade på rallyfilm o lennart låg på golvet o sov
Jag stod i köket o brede mackor

D: Anna - Kom hit o kolla va DIN katt har gjort..
A: Har han kissat inne?
D: Nej han har BAJSAT!
A: *suck*

Kommer in i sovrummet Lennart ligger på golvet o kollar urvaket på mig och framför honom ligger en stor bajshög!!
*urk*
Fast sen tycker jag bajser ser bekant ut haha , det var skämtbajs som Daniel gick i julklapp förra året av sin bror Benny..

Fast nån sekund gick jag på det..


O min lille Lennart har aldrig bajsat inne (förutom sin låda) o när han gjort något som han vet är fel så syns det direkt då han skäms...
image518



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................