Lennart

Får ta tillbaka det med att det kanske var husse som stängde in Lennart...
För det var faktiskt jag!
Det var så att i förgår kväll skulle jag byta om till jobbekläderna och jag har några av mina jobbe t-shirtar i Daniels gardrob så medans jag tittade efter T-shirtar smet Lennart in längst ner i Gardroben (Hyllor hela vägen)
Och där blev han liggandes i ca 20 timmar.



Nu är det HELG!! Och ja har lång helg och allt..

Idag ska vi först till vårdcentralen och ta bort Daniels stygn sen bär det ner till Vinslöv..
Hälsa på mormor, som tyävrr fått dåliga besked ang. sin Cancer :o/
Och Givetvis ska vi hälsa på Gullungen..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................