Home agin

Hemma igen efter min  tripp till Älmhult.
Började på Maxi där jag hade paket att hämta ut + 2 nya trisslott
Sen bar det iväg till Euronics där jag fick en ny mobil då min nya inte riktigt funkade..
Sen var det dags för tandläkaren , var visdomstanden som jag trodde, den växte lite snett så "kronan" där bak skavde rakt in i gommen på mig =Sår, så nu har det slipas,sugits o kollat... Gjorde rätt ont när det stack in 3 olika instrument i munnen på det onda...satt o höll hårt i stolen o spände hela kroppen ajaj.

Sen tog jag en tur bort till Apotket o köpte nya plåster eller ja vattentäta stora skyddsplåster, för Daniel skadade de sig i onsdags natt på jobbet. han slant o skar upp armen så han och Jonatan fick åka till Akuten mitt i natten...
Men de sydde inte där så i onsdags morse var han på vårdcentralen o sydde 4-5 stygn som ska sitta tills nästa fredag, Så nu får han duscha med en plastpåse på armen haha.

Här utanför grävs det för fullt, de gräver ner el-ledningarna (nu lagom tills vi ska flytta) Lennart är väldigt fascinerad o sitter i en buske och kollar på grävmaskinerna haha..

Nä nu ska jag nog sova någon timme..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................