Bilsportmässan

i Fredags morse (08:02) åkte jag och erica till stockholm, jag så där pigg efter att ha jobbat hela natten.
Halvsov hela vägen upp.

Väl uppe tog vi pendeltåget till Mässan (Hade dock lite problem att komma förbi spärren haha)
Hämtade våra grejer, lämnade in väskan och gick en runda på mässan - Som såg likadant som de senaste 3åren..
vid halv 4 var första forumet, en föreläsning med Patrik Sandell/Emil Axelsson, Jimmy Johansson och Alx Danielsson och vi var HELA 19ST!!  O iskallt i lokalen..o trött som jag var efter inte ha sovit på 24 timmar nickade till lite då o då   *pinsamt*
Sen fikade innan nästa föreläsning, en norsk som berättade om ett nytt ljussystem istället för funktionärer - kunde varit intressant men det var "nynorska" så jag fattade inte hälften men men...
Sen var det 2 personer från Karlstad Högskola som berättade om deras projekt "Clear River Racing" 
Efter det tog vi taxi till hotellet då vi inte orkade väbta i 1½ timme på bussen.
Väl på hotellet intog jag ryggläge direkt och somnade vid 9 tiden haha..

Lördag:
Åt god frukost på hotellet innan vi åkte buss bort till mässa, vid halv 10 var första föreläsningen som var "nya möjligheter"  - pratade lite om Bilsport Online och VGA.
Efter det hade jag Ungdomsforum - Vilket Fiasko...det var samma saker som diksuterades som de senaste 4 ungdomsforum, gav mig absolut ingenting + att det varade bara 1 timme..
sen kollade vi när Emelie fick pris - Årets Ungdom :o)

När det var klart och vi ätit litegrann åkte vi gratis buss till Skärholmens Centrum där massa trevliga affärer fanns..
Blev lite shoppnings på H&M, p.g.a en kavaj, linne, diadem o armband.
Vi hann även inom Myrorna..men hittade inget ;o)

Mot hotellet där jag sov 2 timmar..sen var det dags att göra sig iordning till Galan..

Så 19:15 åkte vi mot galan... Maten var ingen höjdare, men underhållningen var bra och det avslutades med att The Poodels! spelade innan det var efterfest på hotellet..
Där skakades de lurviga i ett antal timmar innan vi åkte buss tillbaka till hotellet..

Och 13:20 åkte vi tåget hem mot småland igen...trötta!!

Kan sammanfatta helgen så hör:

Forumet - Kasst!! Gav mig absolut ingenting
Mässan - Samma som sist...lika tråkig
Galan - Maten= ingen höjdare, Underhållningen = Bra





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................