Onsdag..

Natten har gått supersnabbt... har stått vid ny maskin i natt...pluggat hela natten :o)
Bra musik i Mp3n och hela tiden att göra.. har även hunnit med ett litet möte med chefen.. hela avd.
Skulle gentligen stått vid pluggningen hela veckan men ska tillbaka till "min" maskin imorgon och vara där några veckor till så jag lär mig den ordentligt innan sommaren..

Idag ska Daniel på arbetsintervju igen.. de är 2 kvar för jobbet på Atlet.. så ska ha en djupare intervju idag vid 14:30 *håller tummarna*


Var på Rallyutskottsmöte igår med.. pratade om SSR = Shake downen (jag jobbar då) och om Midnattsolsrallyt = Sträcka (Jag sover då + ska jobba med tävlingen)

Och iförgår var det styrelsemöte med ÄMK, pratade lite om Lilla silverratten  som blev mycket lyckat  och om hur vi ska göra med Silverratten 2008 , och kan delge er att det blir Silverratten nästa år men med en del förändringar..

Lördag är det dags för rally igen :O) Nybro , vi ska ut o titta för en gångs skull...trevligt.. och sen ska vi på jobbefest på kvällen , mitt jobb firar 25års jubleum med fest hela natten lång...Western tema...kan bli spännade ;O)
Ja o på fredag har Daniel jobbefest med sitt jobb.. men det var inte för resp. så jag får väl sitta hemma i min ensamhet...


Nä om man kanske skulle ta o kramas lite med kudden nu...eller diska har inte bestämt mig ännu...

Tuffingarna på Lille Mats rallysprint... Elin tyckte om vår rallybil för den lät inte lika mycket som stoffes :O)

image76



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................