Mååååndag!!

Blev ingen 945, skulle precis köra då Daniel ringde ägaren och frågade om allt var ok o så, då säger han att de ska komma en annan om 30 min o kolla, hmm hade vi bara vetat det hade vi kört mycket tidigare. Och han skulle betala direkt - Hmm de skulle vi också.. Jajja så den affären gick åt skogen, så får väl dras med min lilla Peugeot ett tag till.

Annars så åt vi våfflor , bjöd in grannarna (Daniels kusin o sambo) Åt en massa goda våfflor och pratade en massa skit, planerade en Ullared resa och så bestämde vi för att fira midsommar tillsammans med en stor fest för alla vänner o bekanta  här hemma på logen - Skoj :O)

Sen körde Daniel o jobbade o jag gick o la mig alldeles för sent.. var riktigt trött när Daniel kom hem och väckte mig kl 06 imorse..
O Lennart det odjuret sov ute i natt och han hade passat på att gå på 9-5an som är nylackad!! Inte bra alls.. Han ligger på minus nu..

Idag har jag jobbat o vilket underbart väder det har varit idag.. glad man kan vara ute hela dagarna..
Och så har jag köpt skor idag... "Rallyskor" eller ja.. skor som jag ska ha på mig när vi ska ut i skogen.. svarta och tjusiga..

Nu har jag inget mer vettigt att delge er för tillfälligt..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................