SEMESTER

kanske dags  uppdatera lite..

Nu har jag och Daniel SEMESTER!! Så skönt..
Vi åker till Åhus imorgon..ska bo i husvagn tillsammans med Madde, kimmen och söta Anton.. o bara njuta av semestern,,, inga måsten.. Jag o madde har redan planerat.. likadanna joggingdressar och sen varsin cider, sen är vi nöjda :o)
Elin spelar beachandboll imorgon så ska hejja på hennes hela dagen..
Men först ska vi till Växjö o bestämma oss om vi ska ha bilen som står i vår Car-port förtillfälligt... Daniel lånade hem den igår..

Sen på kvällen är det K-stad dagarna..så tror vi åker en sväng in där..

Iaf. vi stannar i Åhus till Måndag, Då Hampus ska spela beachhandboll..
Sen på tisdag ska vi till Ullared o GEKÅS, ska se hur länge Daniel står ut haha..
Onsdag ska Daniel skruva Rallybil hela dagen och jag ska till Aqua Spa i DIÖ.
Sen åker vi kanske ner till Åhus igen...

Annars så är förberedelserna inför Mästarmötet snart klara...det mesta är gjort..nu väntar jag bara på namnen på de som ska vara med i resp.

När jag körde hem i natt vid 3, spelade One Love med U2 o Mary... Så underbar låt... fick massa minne från förra sommaren då jag jobbade inom hemtjänsten... Saknar det faktiskt...alla söta tanter o farbröder.. vänskapen.. o att kunna göra någon så lycklig för så lite... Tänker ofta på "min" pensionärer..

Iaf. One Love , min One Love är Daniel...Mannen i mitt liv... han som jag ska gifta mig med och skaffa barn tillsammans.. Han som ligger o sover nu..ska strax in o hoppa i sängen och pussa han halsen...Min stora kärlek... min lilla kärlek heter såklart Anton o är Gudmors favvis..

Vi har ju bara modem nu igen...därför jag inte skriver lika ofta längre...men snart hoppas vi kunna ha bredband igen..

Nu ska jag sova en 3 timmar!! Natti natti



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................