nytt smeknamn..

Jag har fått AK
 och Daniel DD

Va kan det betyda??

Anna Kompis?
Anna Kool
Anna k??

Daniel D?

Några förslag??


Postat av: Emma/Hemortsbo

Läste lite i din blogg och kan säga att de jag har hört så är de inte ak utan KA och DD ni kallas. Smeknamnen är inte spec snälla som du vill få de att låta. Har hört hela historien och vet vilkas sida jag och väldigt många med mig är på. Inte bara här uppifrån utan även nere hos er. Vill bara säga de att ger man sig in i leken får man leka tåla och sådan är verkligen J som du kallar henne. Jag vet av STOR erfaranhet att "leka" med henne är som att leka med elden. Lögner är de värsta både hon och hennes sambo vet och nu är de bara lugnet före stormen om jag uppfattat de hela rätt. Stort lycka till med detta spel ni dragit igång. Det brukar vara J som bestämmer reglerna när de väl är startat.

2007-07-25 @ 19:24:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................