Min..

image184
Detta är då min knullvägg enligt en viss person..
Hmm.. Så bra känner hon mig..Man blir så trött..

Det roliga är att på 2 bilder åker min 13 åriga Kusin TINA med mig..
på 1 bild åker jag med min Förare Ulrik som lever tillsammans med sin sambo Carina.
på 1 bild åker Daniel tillsammans med sin bror Tobias..
på 1 Bild kör jag tillsammans med en av mina bästa killkompisar...

Men tydligen kan man inte vara bara kompis med sin killkompisar..



Jag har denna bloggen för att kunna skriva ner va som händer och skriva av mig om det behövs..
Den är till för mig själv , släkt o vänner... Och tål man inte att läsa va jag skriver så LÅT BLI!!


Postat av: Madde

Jag säger som Grynet: -TA INGEN SKIT!!!
Go Anna Go Anna!!!
Kram

2007-07-04 @ 22:31:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................