Midnattssolsrallyt Lördag och söndag

Mamma , pappa och Tina tog Parc Ferme ut så jag och Daniel fick lite sovmorgon - Skönt..

Dagens första stopp var i Katrineholm i ÖSREGNET... Tur jag hade med mig mina ursnygga rosa gummistövlar..Vilka uppskattades av ekipagen haha.. Spec. "Min finnländare" haha..

När vår TK var klar åkte jag och Tina med Resultatservice bussen till NYKÖPING..
Där Parc Fermen var nere i hamnen... Vi åt hemmagjord glass och njöt innan första bil rullade in..
Allt rullade på bra tills nr 77 (Micke Persbrandt) skulle in..Då sprang en tjej i rosa lackdräkt o tiara fram framför bilen (möhippa) men det fixade Marie och Daniel snabbt.,..
Och sen mitt i allt kom en båt (1½timme för sent) med ca 350 passagerare och la till mitt i Parc Fermen haha..



Bodde gjorde vi på Sunlighthotell som är en gammal tvålfarbrik..
De hade en 25m lång pool med 30 grader i vattnet som jag, Marie och Daniel passade på att njuta av.. Tina tränade andra sidan glasfönstret..

Undertiden vi låg o plaskade hämde det grejer på hotellet...Brandlarmet gick!!
Det var en av Rallyförarna som hade tvättat sin Tur-kalsonger och sen lagt det på tork på LAMPAN!!
sÅ hela foajen var full av brandmän (synd man missade det haha)

 

På söndag morgonen hade vi hand om Parc ferme ut? gick jättebra även det var påstigning på båten.. så passagerarna fick gå rakt igenom Parc fermen.. Träffade ett par från Vinslöv som skulle med båten.. världen är allt bra liten..

 

När vi var klara i Nyköping körde vi till Stockholm.. Spännade med bara en simpel karta..men vi hittade till slut.. Målet var på ett Museum mitt i Stockholm på Östermalm..

Gr8company ställde ut 2 värsting bilar, synd man inte har lite pengar över :O)

Solen sken iaf. Och alla ekipagen var nöjda med tävlingen.. Skoj?

Bodde gjorde vi på Mornington hotell? inget billigt hotell men det var vi värda efter denna helgen :O)

Efter att ha duschat och tagit det lite lugnt var det prisutdelning och mat på villa Gothem vid Skansen.. jättemysigt med vitt singel och soffor och bord ute? Buffen var så där..men gick o äta :o)

 

Jag och Marie fick en ny medlem i Glädjeflickorna AB, ingen mindre än Annie Seel? Hon är min nya Idol?vilken kvinna.. 39 år gammal och hur cool som helst?Hon kom fram till oss i Tk ?vet ni va tjejer? som om hon känt oss i 10 år.. Hon hade vurpat i sista svängen på sista SSen , men hon gjorde det över mållinjen iaf. och hon var hel nöjd med att ha slagit både Persbrandt och John och Janne i 000 bilen :O)


 

    Då vi bara har modem igen kommer de sista bilderna när vi fått vårt nya bredband..


 


 

 

 




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................