Hmm..

Egentligen borde jag inte... men jag måste bara börjar dagens blogg med att svara Emma (eller är det kanske J själv som skrivit?)

Tack för ditt lycka till - Men för vadå??
Du skrev att den som ger sig in i leken får leken tåla? hmm vilken LEK??
När jag träffade Patrik efter Jennys alla "trevliga" mail till Daniel gjorde jag klart att jag inte ville ha något mer med detta att göra eller med henne..
Visst att jag kallas KA - Men vem bryr sig?? Jo Jenny verkar ju förstås göra det o iomed att hon pratar om oss med allt o alla... trevligt...Avundsjuk eller?
Verken du eller Jenny känner mig så du/ni kan inte utala er... Är så trött på allt - Ja, jenny , jag och din pojkvän har haft sex FÖR TYP 3 år sen o så bra var han inte... Du kan lägga ner... Du har kanske inte fattat att vi bryr oss inte...lev ditt eget liv för fan...
detta är MIN Blogg..jag skriver va JAG vill vare sig det passar eller inte.. så passar det inte så LÄS inte... men du verkar ju bry dig iomed att du ger min adress till dina vänner...
Så snälla lägg ner...du finns inte ens för oss...

O du skriver att att leka med Jenny 'är som att leka med elden - Då har du aldrig lekt med mig innan...



Nä nog av det... mer tid eller energi är det inte värt...


Snart dags för Ryds Tävling...

Jag och Magnus har startnr 157 och Daniel och Markus 160.
Markus Forsell får hoppa in i högerstolen hos Daniel då pappa fortfarande är dålig i ryggen..

Får hoppas det blir åka av...Magnus har lovat jag ska få åka, för han kan köpa ny bil till nästa tävling.. för så rik blir man om man umgås med smittade suggor ;o)



Idag har jag, Erica o Anders kopierat upp alla papper till Mästarmötet... så nu är det inte mycket mer som ska fixas...skönt..

Har varit fullt ös här hemma nu ikväll. Lennart och Truls har jagat varandra runt i hela huset haha..
Fram o tillbaka..

Annars har jag mest tagit det lugnt denna veckan... städat o fixat här hemma..
Morgan och Daniel har bytt tröskellåda på VOC:aren så har mest servat dem med mat o sånt..

Imorgon bär det iväg till Ullared och Gekås, en liten  dagsutflykt i vår nya  bilen..
Nytvättad är den med..Vi tvättade bilarna nu ikväll så båda är rena o fina.. o  la ut de nya brandsläckarna o testade det nya slutröret till V70n

image233



På fredag blir det en tur till Ljungby med rallybilen..hjulinställning o däckpåläggning.

Sen på Söndag börjar jag jobba igen...




image232
Avslutar med en bild på Daniel o hans töser från Beachandbollen
Wilma, Agnes och Elin, riktiga sötnosar.

Har massor av bilder, men de kommer så fort vi fått bredband igen...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................