Hallo allesammans...

Sista semesterdagen idag... men ingen Ångest...trivs faktiskt mkt bra på mitt jobb, o Lönen är ju inte helt fel :o)

Glömde ju skriva igår att jag träffade Rebecka o Emma i Ullared igår...
Emma träffar jag lite då o då på rally men Rebecka är det ett tag sen så det var riktigt skoj att träffa henne.

Idag har jag börjar röja på "Morgans" rum alias vårt X-rum.. blev en tur till IKEA med o handlade lite förvaringslådor o 2 hyllor till Sovrummet...
Sovrummet ja..ser ut som f*n ligger kläder överallt...men har iaf. sorterat in det nya underkläderna o ut med en massa gamalt...nästa en hel GeKås kasse... Ska fortsätta att resa ut i kväll o på söndag..

O Rallybilen är lastad o nykvättad, bara de sista som ska packas, typ Overall o hjälm :o)

God mat fick jag idag med..Daniel som lagade:
Ostkorv o kroketter o till det Vitlösås haha.



En bild på mina Favoritpojkar , Daniel o Anton på Åhus Beachandboll.
image238







Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................