Gubben i starten!!

Glömde ju skriva om Gubben i starten på ss4..

Vi körde ner i gropen bereda på att starta, de gick en kille framför i räfsade o en gubbe o skrapade med foten, när det var 15 sek kvar flyttade sig killen med gubben stod kvar, när det var 10 sek kvar började jag undra om han skulle flytta på sig snart, när det var 5 sekunder kvar tutade jag på honom då går han o ställer sig FRAMFÖR Startljuset!! Jag börjar vifta med armarna o funktionärerna i tk:n började skrika på honom.. när det var EN SEKUND kvar fattar han och flyttar sig...snacka om förvirrad, han kan inte va varit på rally de senaste 15åren. Men som tur var såg jag lite av klockan och säga till när det var Grönt..





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................