Söndag idag?

Gårdagen var lugnt, vi sov länge (T.o.m. jag kunde sova hela natten)
Jag körde in till Älmhult efter frukosten o handlade gipspluggar, tvättmedel o diskmedel, Allt medans Daniel målade de hemska rosa gardroberna i vårt sovrum i fin vaniljfärg.
Sen tillbringade vi några timmar med att montera ihop Lampor, hyllor, bord o ännu fler lampor :o)
Min hängare vid sängen kom upp o badrumslådorna fyllts..

Var dock jättetrött vid halv 8 så somnade redan 8!! Vilken gjorde att jag vaknade 3 inatt!!
Kommer säkert vara skittrött vid 5, men ska ändå vända dygnet snart så får väl ta en powernapp då o sen var uppe halva natten i stället..

Nyårsfirande blir det i Vinslöv, först hos Mormor o sen hos Gullungen..

image591



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................