Lille Julafton / Julafton..

Vi åkte ner till vinslöv vid middag i söndag, bort till mamma o pappa som bjöd på gott julbord
Och så fick vi träffa lilla Mio som växt en massa sen sist (Hon somnade mellan Daniels skor haha)
image575 image576

Vidare bort till Fam. Åberg/Gustavsson för glögg o Time out o givetvis lite julklappar till Gullungen

image577image578


Vi började Julafton firadet hemma hos mamma o pappa (där vi sovit) med god frukost och mamma o pappa fick en julklapp av tomten

image574

Vidare hem till Mormor där jag fick äran att fixa senapen (STARKT!!)

image579

Sen åt vi lutfisk (Fast bara mormor för vi andra åt torsk)

image580

Och sen var det äntligen dags för lite julklappar

image581
Mormor o alla julklapparna (eller ja några av dem)

Jag fick en massa fint b.la.
Mariah Careys parfym
Vit morgonrock
Gosiga strumpor
Hallampa
Vattenkaraff
Vattenkokare
Magenter
Och Daniel fick en STOR domkraft som tomten inte orkade lyfta ;o)

När paketerna var öppnade lämnade vi Vinslöv och begav oss hemåt igen..Mot Barkhult o Daniels föräldrar, körde dock hemom först så lennart fick mormors julklapp :o)
Vi kom lagom till de nya avsnitten på Kalles jul.

image582image583

Efter Kalle Anka blev det Julbord o sen kollade pojkarna på film medans jag sov en stund i Daniels famn (Är fortfarnade förkyld o hängig)

Sen kom Tomten!!

image584

image585image586

image587

Vi fick b.la.

image588 image589

Och givetis en massa till nya garaget:
Pallbockar
riktig persening
Brandsläckare
Liten domkraft
Verktyg
Och lite till hushållet:
Spargris
Muggar
Toapapper med skämt på :o)

o lite till som jag glömt..

Blev en lyckad julafton men nästa år firar vi hos oss

image590
Ser ut som om jag gråiti men jag är bara förkyld



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................