Växjö..

I natt var första natten som vi jobbade natt bägge två..

Tyvärr hade vi väldigt lite o göra på Swedwood så jag och Nefa fick gå över till Modul och packa flak.. flak på 30kg st, 2*1 m
Men det var rätt okej, natten gick fort iaf.

Idag har vi först varit på Volvo och sen körde vi till Växjö, jag handlade 3 ny klänningar på Gina Tricot :O)
Sen träffade vi Peter o hans nya ragg , innan vi avslutade med mat på nåt skumt ställe haha..

Nu sitter Daniel o spelar Colin McRae o jag sitter här o lyssnar på "Va har du under blusen Rut"

På lördag hade vi tänkt åka ner till Vinslöv o Hälsa på..o jag hade tänkt in en sväng till K-stad, måste ha en ny "finjacka" o kanske nya skor!?!

Är vår första Rallyfria lördag på hur länge som helst...

Sen är det Dackefejden den 1Sep. o jag ska åka med Magnus Forsman... o Daniel ska ha Micke Holmgren som Co-driver (Kimmens gamla co-driver)

Nä nu ska jag stoppa in Pitabröna i ugnen - Dagens nattamat!!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................