08:09

TRÖTT!!

ska inte sova idag... kan bli spännade...

Har småstädat lite här hemma...fixat med tvätten och satt in den rena disken.
o Sconsen står redo för ugnen, Daniels lillebror Tobbe kommer en om en liten stund... har lovat bjuda honom på frukost :o)
Sen ska vi till Ljungby vid 10, rallybilen ska få en behövlig hjulinställning och jag kanske hinner shoppa lite :o)

Har haft väldigt roligt på jobbet inatt även om maskinen mest krånglade, b.la har dessa kommentarer kommit:
" Jag är faktiskt inte anställd som någon Apa" (Till chefen som lovade kolla anställningspapperna haha)
"Nu får jag snart ett neandertalare utbrott" haha
"Va har du innan för byxorna ***, va är det där som putar ut" (Ändrad text på vad har du under blusen Rut)

Och vi började kvällen med att gömma oss för chefen haha.

Har fått mina anställningspapper nu, har fått en löneökning på 20kr/timmen :O)

Börjar bli nervös för rallyt imorgon nu....Vinst eller Vinch!!


Postat av: El-Paso

Det är helt rätt "Vinst eller Vinch" är det som gäller..

2007-08-17 @ 14:11:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................