Every breath you take..

Sitter i min ensamhet och det är så skönt... Tv är avstängd, mobilen vet jag inte ens var är, förmodligen i handväskan.. och lyssnar på massa bra musik....Visst jag saknar Daniel - men va sköna dessa kvällar är..då jag får vara själv..

Jag har jobbat idag, lite efter mitt inlägg imorse ringde det "Privat nummer" Whoohoo nu ska det jobbas.. Blev en liten stund på 5,5 timmar på Liljebackens förskola. Jättekul att komma till en annan förskola..men fick ont i huvudet efter en stund.. mycket att se och lära på kort stund.. men det gick bra, vi påskpysslade o lekte på tomten.

Borde gjort en massa nu i eftermiddag , men har bara tagit det lugnt.. men ätit har jag iaf. ;o) Makaroner, kall kycklingfile med massa grillkrydda på och Majs.. mums..

  Pratat en massa på msn med en massa skojigt folk...

Ska nog gå o se om Lennart vill in, han har varit ute sen halv 8 imorse...tror han är ute o raggar ;o) Lennart med jättepungkulorna..

1 min senare, Lennart satt på trappan och väntade, så sött han är..Min lille kissemisse.. "Kär katt har många namn" även om Linneas smeknamn på honom "Renaldo" är hemskt..haha

Nä om man kanske skulle göra något vettigt...eller inte.. Det är ju måndag.. Skönt med kort veckan iaf.

På Torsdag blir det 40 års kalas, min morbrors sambo blir Tant haha..
Fredag blir det Elmia
Lördag blir det Fest! Med krypavstånd hem, Grannen har 25års fest och sen blir det buss till Balders och Back Jack - "i natt i natt"  och 80 tals disco i källaren... Ska bli riktigt skoj.
Söndag ska jag Sova!!
Måndag ska jag nog också sova...

Den största njutningen i livet är att göra det andra säger att man inte får





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................