Elmia och Balders...

Blev en runda upp till Elmia igår.. Jag,Daniel, Marcus och Ronny... Trevligt med alldeles förmycket folk...
många fina bilar...men även många fula....

Var hemma igen vid halv5, grillade mums..och sen vid 8 körde vi bort till Balders för att jobba lite..
Bar flaskor och fyllde på i baren innan det öppnade sen stod jag i gardroben och Daniel var vakt.
Men vilket fiasko... Velvet på scen och det kom typ bara 150 pers... så vi hade det väldigt lugnt i gardroben.. Och Daniel hade det ännu lugnare.. Så vid 00,05 körde vi hem... var jätteskoj att jobba där och se allt roligt folk.. man undra va vissa tänker med när de klär på sig haha...
De var nöjda med oss, så vi får säkert jobba mer där :o)

Ikväll blir det mesto mer ös... först Ann-Maries 25års fest och sen blir det buss till Balders och Black Jack och 80 tals disco i källaren :o)

Ohh.. glömde berätta om torsdagen...
Var 40 års kalas i Bjära utanför Vinslöv.. helt okej..  jag och Mormor drack Minttu :o) Tur jag har mormor..
För höra lite om PRO danserna... verkar livat värre haha...värre än 14is björket..

Nä nu ska jag diska... innan jag ska in till Älmhult och hämta Ann-maries present :O)

Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart


Min Älskade Mormor


Postat av: El-Paso

Tjena...

Var det roligt på balders??

Jag hoppas att ni hade en trevlig helg med god mat och dryck..

// Niklas

2007-04-10 @ 15:38:39

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................