Dela moln

I söndags hämtade jag Kalle med Daniels Opel astra som har taklucka, det var mörkt ute och Kalle började prata om IB (Min mormor som dog i cancer för 1½år sen) som är en stjärna, att hon satt på molnen och tittade på oss.
Kalle undrade om det gick att hoppa ner från molnen och han så pratade vi lite om att när man blir gammal så dör man och då kommer man till molnen... Han funderade lite sen sa han "Mamma vill du sitta på samma moln som mig" 
 
Han är så fin vår lilla Kalle, 4 år och ibland världens drygaste unge men han är så klok och kärleksfull.
Älskade Älskade Kalle, du är verkligen speciell! Klart jag vill sitta på samma moln som dig! 
 


Postat av: Malin

Aw! Det var riktigt fint sagt , fick lite tårar i ögonen faktiskt! :) han är underbar han! :)

2012-09-19 @ 10:26:33
URL: http://malinjnilsson.blogg.se
Postat av: Madde

Finaste Kalle<3

2012-09-19 @ 19:38:06
URL: http://madeleneaberg.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................