Grillen är tänd, kalle är lämnade hos farm...

                                          2010-04-30 @ 18:53:14

foto184 (MMS)

Grillen är tänd, kalle är lämnade hos farmor och farfar Trevlig valborg!




Måns myser med sin morbror.. Och kalle får...

                                          2010-04-29 @ 19:50:14

foto180 (MMS)

Måns myser med sin morbror.. Och kalle får ny blöja av sin mormor, vi är bortskämda här i Vinslöv :)




Kalle och mormor äter glass :) jag och poj...

                                          2010-04-29 @ 13:57:08

foto179 (MMS)

Kalle och mormor äter glass :) jag och pojkarna har varit och lekt med Anton, min gudson, kalle var i himmelriket då Anton hade massor av bilar och verktyg!




På väg mot Vinslöv... Idag står mormors my...

                                          2010-04-29 @ 06:30:38

foto177 (MMS)

På väg mot Vinslöv... Idag står mormors mys på schemat för pojkarna :)




Färdigt!

                                          2010-04-28 @ 17:29:56

foto174 (MMS)

Färdigt!




Dagens kvällsmat!

                                          2010-04-28 @ 17:05:00

foto172 (MMS)

Dagens kvällsmat!




Kongen

                                          2010-04-28 @ 11:46:28
i Lördags var det dags - dags för årets första grustävling, Måns första rally och premiären för Tobbe i nyrenoverade FEF.

Jag och Daniel var inne i kristianstad på fredagen och besiktigade FEF så Tobbe o Anna fick sovmorgon på lördagen.
Och som vanligt var där några riktiga stolpskott i besiktningen... på FEF sitter chassinr på drivaxeltornet istället för innerskärmen något som någon tidigare ägaren fått igenom hos VV (FEF har gått som rallybil i över 20år) Det finns alltså på papper.

När besiktningen av bilen är som gott som klart säger en man i gruppen vi hamnade vi (stolpskottet) jaha kan man se chassinr? och peka mot skärmen, Nej, säger Daniel för det sitter inte där , då började mannen gorma högt att det blir STARTFÖRBUD mm.
Daniel tar lugnt fram papperna och visar vad det står då börjar han gorma igen att så får det inte gå till o vad det är för idiot som godkänt detta....
Det roliga är att Daniel har ägt FEF i över 5 år och det har aldrig varit några problem och skulle de vara det så har Daniel bara visat pappret och så har det varit bra med det...

Nä fy för otrevliga tekniker som har NOLL servicekänsla...för teamen som besiktigare är faktiskt deras KUNDER.
Och när han inte kom något vart med chassinr gav han sig på kameran i bilen och hållaren men allt var GODKÄND så där fick han!!

tillbaka till lördagen...
Alla i familjen hade funktionärsuppdrag utan Jag o Måns så när först mamma åkte in vid 6 för att vara i anmälan och sen Kalle,Daniel o pappa åkte in vid 7 för att dirigera bilarna låg jag och Måns kvar i sängen =)

Vid 11 anlände vi till Kristianstad, minglade lite, träffade Miriam och hälften av släkten Larsson.

När sen Tobbe o Niklas bytt om till overallerna och spänt bältet


Åkte vi (teamet som bestod av mig,pojkarna,Anna,Daniel,Linda och Anki) ut till SS2.
Jag tog Måns i babybjörnen och Daniel kalle i famnen sen gick vi in till målsvängarna där Daniels pappa Christer redan var....

Måns trivdes bra i Babybjörnen förutom när jag var tvungen att kissa haha...Han somnade så gott och fortsatte sen att sova på en hög med jackor



Kalle hade massor av myror i byxorna och var inte stilla många sekunder..
Kanske inte så konstigt när både Anna o Linda var med och lekte med honom =)


Linda och Kalle.

Vi tittade på alla rallybilarna och vi fick även höra en avåkning på rakan innan svängarna där vi stod..

Några bilar innan tobbe o niklas kom så gick Daniel då han åkte sevice dagen till ära så när det var dags att gå tillbaka till bilarna fick Kalle åka på sin farfars axlar... han satt som ett ljus och bara tittade, sötnosen..

Vi bestämde oss för att åka till servicen och på vägen dit körde vi förbi starten på SS4, och startnr 180 stod sist i kön så vi stannade till där och inväntade Tobbe o Niklas som hade startnr 200.



När de startat fortsatte vi resan mot Lönsboda och serviceplatsen...
När vi nästan var framme ser vi en bil som står stilla på vägen och helt plötsligt börjar den BACKA så jag får panika bromsa... när jag sen ska köra om bilen hör vi hur bilen låter konstigt... ahhnej bara det inte är punka!
Men nej då jag hade bara tappat avgassystemet... så det vara bara till o kavla upp armarna och lägga sig på marken och hänga upp det (Tack linda o Anki för linan)



Sen kunde vi fortsätta färden mot Lönsboda igen haha...
Vi kom lagom och behövde inte vänta så många minuter innan Tobbe o Niklas kom in.
Kalle byte om till sina mekarbyxor och hjälpte till att skruva på sitt eget lilla sätt.



När tobbe o niklas gav sig ut på transporten till sista sträckan packade vi ihop allt och begav mot start och mål i kristianstad..

Lagom trött och dammiga efter en heldag ute...
Måns sov igenom sitt första rally precis som Kalle gjorde.

Kvällmaten bestod av Subway för mig o Kalle och Daniel krängde en kebabpizza hemma hos mamma o pappa...
Sen bakade vi pojkarna innan vi åkte hemåt Diö för vi skulle ha en nattgäst.......














Duktiga storebror ger lillebror lite fruko...

                                          2010-04-28 @ 09:30:44

foto170 (MMS)

Duktiga storebror ger lillebror lite frukost :) mina små älsklingar.




Idag blev det ett spontant ikea besök med ...

                                          2010-04-27 @ 13:19:28

foto160 (MMS)

Idag blev det ett spontant ikea besök med Anna :)




Kvällsmat i uterummet... Härligt! Lyssnar ...

                                          2010-04-26 @ 19:10:24

foto159 (MMS)

Kvällsmat i uterummet... Härligt! Lyssnar på spotify samtidigt, caroline af ugglas snälla snälla spelas nu och Kalle håller för öronen haha...




Även jag och Anna fick skruva i lördags då...

                                          2010-04-26 @ 13:47:58

foto158 (MMS)

Även jag och Anna fick skruva i lördags då vi tappade avgassystemet.. Rediga kvinnor klarar sig själva :)




Är ute på promenad med pojkarna, den store...

                                          2010-04-26 @ 13:31:14

foto157 (MMS)

Är ute på promenad med pojkarna, den store sover och den lille ligger och kikar på mig :)




Har jag berättat att jag har världens bäst...

                                          2010-04-25 @ 21:37:18

foto155 (MMS)

Har jag berättat att jag har världens bästa sambo!? Dessa underbara blommor kom han hem med i torsdags... Tack!




Söndagsmys i uterummet...

                                          2010-04-25 @ 19:51:16

foto154 (MMS)

Söndagsmys i uterummet...




Kalle, daniel och faster Linnea bygger sta...

                                          2010-04-25 @ 15:48:48

foto151 (MMS)

Kalle, daniel och faster Linnea bygger staket.




Kalle är inte som andra barn haha, han kör...

                                          2010-04-25 @ 12:27:48

foto150j (MMS)

Kalle är inte som andra barn haha, han kör rallybilen i vagnen..




SMS-inlägg

                                          2010-04-24 @ 15:16:12

foto145j (MMS)




SMS-inlägg

                                          2010-04-24 @ 15:14:14

foto144 (MMS)




SMS-inlägg

                                          2010-04-24 @ 14:59:36

foto143 (MMS)




SMS-inlägg

                                          2010-04-24 @ 13:42:52

foto140 (MMS)




SMS-inlägg

                                          2010-04-23 @ 22:24:12

foto127jt (MMS)




Kalle på äventyr och Kappahlshopping

                                          2010-04-23 @ 10:29:24
Igår morse låste jag in mig på toaletten med båda pojkarna..det var dags för bad/dusch..
Golven blev blöta, speglen immade igen men rena blev vi =)



En stund senare kom Anna och hämtade Kalle o de begav sig på äventyr till Växjö/Öjaby..



Så jag o Måns  la benen på soffbordet och bara njut av tystnaden..eller ja..Måns sov, så det var bara ja ;o)

Efter lunch för oss båda, åkte vi ner till Älmhult och kikade inom Kappahl som hade invigning o det blev lite nytt till pojkarna..


Mest till Måns då han växer så det knackar...

Vid halv 6 anlände Kalle till Diö igen, rosig om kinderna efter allt busande..
Han hade hunnit med både shopping med Linda och bullätande med Stig =)

Så han var lagom trött sen och vid 8 var han redo för sängen....



Vinnaren

                                          2010-04-22 @ 12:09:47
Daniel har dragit vinnaren av halsbandet och det blev:


Postat av: Jessica Tyreskog

Mitt bästa tips är helt klart att ge sig ut till skogen. Det finns ofta generösa vattenpölar nu. Förra året var jag och en kompis med våra barn och de hoppade och plaskade (i regnkläder och stövlar). Dyngsura var de men så glada! Det var bara att gå hem och sätta dem i badkaret. Men de pratar fortfarande om det.

2010-04-09 @ 20:54:18
URL: http:/prinsmamma.blogg.se

GRATTIS!

Kontakta mig vad du vill ha för text på ditt hjärta och din adress!



Nya smycken

                                          2010-04-22 @ 12:07:12


Armband och Halsband till http://emlisch.blogg.se/
Som gjort min bloggdesign



Armband till min kusin Steffens sambo Madde,
de fick en liten MEA 3 veckor efter Måns föddes,
lilla Mea fick en tuff start med RS-virus och blev inlagd,
inget kul alls så jag tyckte Madde förtjänade ett litet
armband med sina barns namn på..


Armband (halsbandet glömde jag att fota) till min kusin Pernilla..
Vi fick hennes gamla syskonvagn att ha hemma hos Mamma o Pappa.
Tack Pernilla!!



Vinslövbesök/besiktning av Måns/vårstädning

                                          2010-04-22 @ 11:44:40
i detta underbara vår väder finns inte tiden till att blogga men idag är det lite sämre väder och båda pojkarna sover så nu ska jag passa på...

i Torsdags åkte vi ner till Vinslöv på morgonen tillammans med Daniel som dagens till ära fyllde 27 år =)
Jag och pojkarna åt frukost innan vi begav oss ut på en promenad i det fina vädret, Måns i vagnen och Kalle på Bobby Caren som jag fäst ett snöre i...det gick jättebra och vi gick en lång runda, vi hälsade även på mamma lite snabbt.

När mamma slutat tog vi vagnarna och gick en runda till, b.la. till en lekplats..



På kvällen kom även lillebror,jennie o mio och åt födelsedagsmiddag tillsammans med oss.

i fredags tillbringade vi också ute ända till mamma kom hem då lämnade jag pojkarna hos henne och körde in till Kristianstad och köpte nya skor...5par blev det till slut på skopunkten.

fredagkvällen blev rätt lugn, när kalle somnat myste Daniel med Måns och jag städade skafferiet.


Helgen bestod av SHOPPING
I Lördags var vi på Osby Outleten och köpte nya utemöbler och fyllde några påsar för 60kr st





Och på eftermiddagen hämtade vi  1 kubik sand till Kalles sandlåda och 1 kubik jord till rabatterna och sen började vi på och rensa bort alla bräder sen uterumsrenoveringen.

I Söndags åkte jag,mamma,(tant)Anna,Linda och Måns till Ullared och GEKÅS
Det blev massa uteleksaker till Kalle, mjukisbyxor och uvdräkter med Cars på till båda, nya nappar och napphållare mm, till Måns och en hög med kläder till mig =)
Nya plånböcker till både mig o Daniel, 3 nya skivor - Rolandz till D, Lugna favoriter till mig och Barnsånger till K.
Ja det var lite av allt som hamnade i kundvagnen, tur jag hade Måns i babyskyddet så jag inte fick plats med mer ;o)

I Måndags var vi ute hela förmiddagen, Måns sov i vagnen medans jag rensade i trädgårdslandet och Kalle lekte i sin sandlåda och efter pojkarna middagslur  fortsatte vi med rensningen av brädor.
Kalle näsan rann lite grann men han var pigg och hade fullt upp med alla nya leksaker =)



Vår tisdag bestod av läkarbesök med Måns och han fick gick igenom besiktningen utan någon 2a ;o)
6270 gram och 62.5 lång...
Så aptiken är det ingen fel på...



Efter det invigde vi den nya åkbrädan och det gick jättebra...ett snabbesök på apoteket och handla ipren och halstabletter till Daniel som åkt på en förkylning och lite mat inne på Netto innan vi åkte hemåt Diö igen.

Igår hade vi storstädning på ovanvåningen, möblerade om på Kalles rum, alla sängarna fick nya sängkläder och så dammsugade vi och sorterade kläderna...
På kvällen kom Tobbe,Anna o Lowa...Killarna skulle fixa det sista på rallybilen då Tobbe ska köra på Lördag - Kongen...
Kalle gjorde givetvis dem sällskap i sina nya jobbebyxor..






Vår nya babyvakt

                                          2010-04-22 @ 09:28:25
Kalle äter frukost och Måns sover där uppe i sin spjälsäng...
Något som funkar p.g.a av denna lilla manik som jag verkligen kan rekommendera:


Beskrivning
Babyvakt - Graco Video Monitor. Bild och ljud låter dig se att barnet sover lugnt. OM barnet vaknar vibrerar mottagaren som du har på dig.

Produktfakta:
100% digitalvideo teknik. Direktverkande zoom. Digital bild och ljudkvalitet. Högupplöst bildskärm med färg. Mörkerseende - aoutomatisk övergång till infraljus. Du kan styra kameran uppåt, neråt, och åt sidorna för maximal uppsikt.


Om kvällarna har vi den inne hos Kalle och då han sover oroligt och ofta vakna hinner vi oftast upp till honom innan han hunnit vakna till ordentligt + att det är rätt intressant att se vad han har för sig i sömnen.



Vinnaren

                                          2010-04-20 @ 14:19:40
Vinnare på namnhalsbandet dras ikväll



Tävlingar hos Floosan

                                          2010-04-20 @ 14:03:27





Härligt väder

                                          2010-04-14 @ 10:39:25
Nu när det är så härligt väder tillbringar vi mycket tid ute....

I måndags var vi nere i Älmhult en sväng, betalade däcken, lämnade en påse till Nathalie på volvo, kikade inom Lindex, hämtade ut paket och handlade på Netto.

När vi kom hem stannade vi ute, efter en stund kom tobbe på besök för att hämta lite skrot och en stolt Kalle hjälpte honom att bära =)



Även igår tillbringade vi eftermiddagen ute, i trädgårdslandet... en rad klar, bara 2 kvar...

Idag har vi sorterat kläder hela förrmiddagen men nu ska vi strax gå ut och fortsätta med trädgårdslandet..
Och om en liten stund kommer Tant Anna o Lowa.



Pappa upp i dagen

                                          2010-04-13 @ 16:12:48


Pappa upp i dagen ;o)



Kalles weekend med mormor och morfar

                                          2010-04-13 @ 16:09:55
Medans vi var i Göteborg och vilade upp oss var Kalle hos mina föräldrar..
De var b.la. på rally nere i Anderslöv där Kalle hjälpte mamma i TK:n och bar tidkort, matade ankorna vid vinslövssjön och lekte på mammas jobbs lekplats.

Bildbevis från Kalles helg:

Anderslövsrallyt





Mata ankorna och lek på mormors jobb






Göteborgweekend

                                          2010-04-13 @ 11:30:07
i fredags halv 3 vinkade vi av mamma o kalle på stationen i hässleholm.


Måns skötte sig jättebra på tåget, sov och åt.

2 timmar senare var vi framme i göteborg, gick över vägen och så var vi framme på vårt hotell =)




Hotellet var riktigt fint och rummet stort och med BADKAR!!



Dock bodde vi LÄNGST iväg och vi insåg inte förrän på lördagkvällen att vi kunde gena genom konferensdelen istället för att gå runt HELA vägen.


När vi packat upp och landat begav vi oss ut på stan...gick en runda i Femman och Nordstan innan vi till slut hamnar på The Cattleman som var en mysig liten pub och resturang, där det var öppet in i köket så vi såg kocken när han grillade.
Måns skötte sig exemplarisk och låg i liggkorgen på golvet under tiden vi åt....



Killarna ligger och kollar på tv medans jag.....


... låg i badet med badskum och en badbomd från LUSH =)



På lördagen åt vi en underbar frukost där det fanns MYCKET att välja på innan vi gick bort till mässan i det fina vårvädret

Måns redo för baby och barn mässan



Fikapaus på mässan och lite av påsarna =)

Det var rätt mycket folk och trångt i gångarna men väldigt trevlig..
Måns ville inte sova utan låg och tittade på sitt lejon i vagnen eller var i Daniels famn.
Efter några timmar begav vi oss hemåt hotellet igen, lagom trött =)



Det blev lite handlat till pojkarna från b.la. Nova star och Geggamoja
Och så knep jag de 2 sista flaskorna i Mams monter.
Huggies och Libero delade ut gratisprover och vi fick även 2st nappar från MAM som precis kommit ut i produktion.
Också beställde vi en pike tröja med tryck till Kalle.


Måns i sin nya geggamoja mössa

Kvällsmaten intog vi på en kina resturang 50m från hotellet.... jättegod buffe - perfekt då vi var hungriga.
När vi kom tillbaka på hotellet satte vi oss i baren och bara tog det lugnt och pratade om lite allt möjligt.


Och även den kvällen tillbringade jag i badkaren med en badbomd från LUSH... härligt.



Söndagen åt vi ännu en härlig frukost innan vi packade ihop allt och gick till stationen.

Det är lite bökigt att åka med vagn så vi steg på först MEN gången var så trång att vi fick plocka isär vagnen och bära in delar en o en, som tur hade vi en uppställningsplats precis vid våra sittplatser...


Tågresan gick rätt bra annars förutom att Måns bajsade ner sig och skrek en liten stund...



2 timmar senare steg vi av tåget på stationen i hässleholm och möttes av mamma och en glad Kalle =)


Kalle testade sina nya solglasögon som vi köpte till honom i Göteborg.




Tävling

                                          2010-04-09 @ 11:20:23
Sen Måns föddes har antalet besökare ökat och det är ju kul, så kul att jag tänkte ha en liten vårtävling.



För att delta i tävlingen vill jag att du tipsar om din bästa uteaktivitet för barn nu när det är så fint väder.
Använder du bilden och länkar i din blogg får du en extra "lott" lämna isåfall en länkning i en ny kommentar.

LYCKA TILL.

Vinsten avser det namnhalsband som du ser på bilden men givetvis det namn/text du vill ha.
50cm kullänk och en fin presentpåse.



2 Månader

                                          2010-04-09 @ 10:46:38
idag "fyller" vår älskade lilla Måns hela 2 månader...

Känns som igår vi åkte hem från BB med honom.

Han är helt ljuvlig men bestämd :)



Inatt firade han med att sova hela natten, kvällsmat vid 22.30 och sen sov han till 5.30 =lyx och precis vad jag behövde...

Nu sover han här bredvid mig och jag ska ta och packa om våra väskor, vi skulle gentligen kört bil upp till gbg men valde att åkt tåg istället då jag o Måns kunde åka på sista minuten och så så sätt kom vi undan lite billigare + att vi slipper parkeringsavgift o sånt.. och så kan vi umgås hela vägen upp också..

så istället för 2 resväskor ska de mesta få plats i bara 1 resväska  ..men det ska nog gå bra, har en vanligt väska också med måns flaskor och termosen o blöjor så där får plats lite till o så har vi ju vagnen som man kan lasta lite på... vi ska ju ända bara va i väg i helgen =)




sovmorgon och rallyfilm

                                          2010-04-08 @ 10:42:22
i Måndags fick jag sovmorgon av mina 3 killar och när jag kom ner vid halv 11 satt de allesammans och kollade på rallyfilm :o)




Min underbara presenter

                                          2010-04-08 @ 10:32:57
i Lördags hade vi som sagt kalas och vi fick en massa fint...
Jag är riktigt nöjd med mina fina present som genast  ställdes fram/hängdes upp


Handdukar till toa1


Handukar till toa2


Kruka från Cult med tillhörnade påsklilja =)


Vällingburk från Cult


Salt och peppar från Cult.


En slagen hjälte efter kalaset



Påskmiddag, Rydbesök, BVC och sagostund

                                          2010-04-08 @ 10:17:15
Dåligt med tid för att blogga nu...

i Söndags vi på påskmiddag hos Daniels föräldrar.


Måns somnade gott i finkläderna efter påskmiddagen


i Måndags var Daniels lillebror Benny och drog lite el i vårt uterum och sen kom Ola, Fanny och lilla Wilma på fika.
Vi dansade och sjöng till Mora Träsk på dvd =)



i Tisdags var vi i Ryd och hälsade på Nathalie och Zacharias.
Killarna lekte och bråkade om varannat precis som vanligt...
Vi åt glass i solen och hade det bra...
Och pratade massa bebis/graviditetssnack...bara 1½ vecka kvar innan Zacharias ska bli storebror =)


Morgonmys innan vi åkte till Ryd

i Onsdags var det dags för BVC besök. 400gram på vikten och 2½ cm på längden hade Måns ökat...
Anna passade Kalle under tiden.
Och sen åkte jag och Kalle på sagostund på biblan och Anna passade Måns.
Sagostunden gick så där, Kalle har MASSOR av myror i byxorna..men det gick bättre än sist iaf.
Vi tog även en snabbhandligen på Netto och lämnade tillbaka en spegel på IKEA
Tack Anna för barnpassningen!!

Och när Daniel kom hem körde jag bort till Liatorp för att posta ett paket och hämta ett annat som innehöll:

En våroverall till Måns från Molo.

Sen var det massa bus innan Kalle nästan somnade på mattan i vardagsrummet =)




idag är vi nere i Vinslöv, kl 6 rullade vi från Diö med hela bilen full packad..

för imorgon åker jag,Daniel och Måns till göteborg på en weekend.
Vi ska bo på radisson och vi ska b.la. besöka baby och barnmässan

Kalle ska bo här hemma hos Mamma o pappa och de ska b.la. på Anderslövsrallyt på lördag.



Kalle

                                          2010-04-05 @ 21:14:59



påskkalas

                                          2010-04-04 @ 21:27:20
i fredags lämnade vi Kalle hemma hos hans farmor och farfar och åkte och handlade för att sen fortsätta hem för att städa,o det gick betydligt snabbare att städa utan en 1½åring springades efter en...
anledningen till städningen var 51års kalas här hemma...jag har fyllt 24år och Daniel fyller 27år om 2 veckor.

Så igår förmiddag bakade jag hela förmiddagen, det blev en marängtårta, cupcake med jordgubbsylt och vitchokladfrosting, chokladmuffins och dumlekakor.
Vi började dock kalaset med påskbuffé.

Kalle skötte sig exemplariskt även om han vaknade mitt i allt och Måns sov mesta delen av kalaset.
Påskharen var här med påskägg som Kalle letade upp i trädgården...fast han trodde först det var en boll haha.
I ena påskägget låg det vindruvor och i andra en cars bil (som han inte släppt sen dess) en cars tröja och russin.
Även Måns fick ett påskägg med formel1 nappar och 3 par söta strumpor =)

Tack Mamma för all hjälp med kalaset!

Vi passade även på och ta några familjebilder, Kalle var dock inte så sugen på det men nån bra bild blev det:



I dag fick jag sovmorgon av mina killar och låg kvar ända till halv 11 =)
middag slapp jag också laga då vi var bjudna på påskmiddag hos Daniels föräldrar.

Jag tog igen det då vi kom hem istället och rensade och städade alla kökskåpen.

Kvällsmaten fixade Daniel, pitabröd och rester från igår.

Nu kollar vi på ballar av stål och bara tar det lugnt...i väntan på att Kalle vaknar..





Påskpyntat med lektant Linda

                                          2010-04-01 @ 23:25:58
Idag har Kalle haft en lekkompis här hemma... eller ja...vet inte om jag ska kalla henne det... lektant är nog mer passade på en 18årig tjej =)

Vi har målat teckningar, gjort påskkort, ätit våfflor, varit ute o gått (med Anna o Lowa) beställt namn till Tobbes rallybil, fikat på trappen, ätit fiskgratäng och lekt...


Tack Linda för idag


Alltid lika trevligt med besök....
Speciellt när Sambon bara va hemma i 5 min då han skulle till Mönsterås för att handla ny bil....ett riktigt objekt som förhoppningvis kommer bli riktigt häftig...fast frågan är om jag får köra den sen då jag pajade kopplingen i förra starleten när jag var ute o sladdade haha...



Och någon kväll tillsammans blev det inte heller, inte så länge iaf. då Kalle i vanlig ordning vaknade o var ledsen för en timme sen ungefär...gissar att Daniel ligger brevid och snarkar just nu...

Nähä nu ska jag fixa iordning Måns mat för natten....

Han har sen han var ca 3 veckor vägrat amma så numera äter han bröstmjölk på flaska om dagarna och ersättning om nätterna...funkar överförväntan faktiskt även om Kalle brukar hitta på bus när jag pumpar...




ersättningslek

                                          2010-04-01 @ 23:10:57
vad lycklig man blir när Kalle kommer gåendes från köket med pulver på händerna och kläderna och man inser att han lekt med Måns ersättning....

Inte konstigt jag hittat gråa hårstrå.............




............................
    RSS 2.0............................