Påskpyntat med lektant Linda

Idag har Kalle haft en lekkompis här hemma... eller ja...vet inte om jag ska kalla henne det... lektant är nog mer passade på en 18årig tjej =)

Vi har målat teckningar, gjort påskkort, ätit våfflor, varit ute o gått (med Anna o Lowa) beställt namn till Tobbes rallybil, fikat på trappen, ätit fiskgratäng och lekt...


Tack Linda för idag


Alltid lika trevligt med besök....
Speciellt när Sambon bara va hemma i 5 min då han skulle till Mönsterås för att handla ny bil....ett riktigt objekt som förhoppningvis kommer bli riktigt häftig...fast frågan är om jag får köra den sen då jag pajade kopplingen i förra starleten när jag var ute o sladdade haha...



Och någon kväll tillsammans blev det inte heller, inte så länge iaf. då Kalle i vanlig ordning vaknade o var ledsen för en timme sen ungefär...gissar att Daniel ligger brevid och snarkar just nu...

Nähä nu ska jag fixa iordning Måns mat för natten....

Han har sen han var ca 3 veckor vägrat amma så numera äter han bröstmjölk på flaska om dagarna och ersättning om nätterna...funkar överförväntan faktiskt även om Kalle brukar hitta på bus när jag pumpar...



Postat av: Linda

Tack så jättemycket för igår! Var supermysigt och roligt, kommer gäääärna på besök och leker igen! Kram!

2010-04-02 @ 22:25:00
Postat av: FLOOSAN

glöm inte att kika in hos mig vid 21 tiden då dras vinnaren =)

2010-04-04 @ 20:17:17
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................