Måndag igen...

Måndag förmiddag och jag njuter av lugnet hemma.
Pojkarna är på förskolan, jag hade tänkt sova lite och sen träna ikväll men då nacken och axlen inte känns bra blir det ingen gympa ikväll utan vila vila vila idag och sova iikväll.
Lite trist att det onda kom tillbaka, men det var många hårda inbromsningar och guppig väg igår.
Ska ta och äta lite frukost nu och sen röja i huset, då vi sällan är hemma på helgerna är det mycket som flyttas rundor, kläder, ytterkläder, rallysaker o.s.v. och samma visa blir det till helgen men då jag helst vill ha det städat på nedanvåningen blir det lite jobb att få alla sakerna på sin plats.
Tänkte jag skulle hinna med 2 blogginlägg till idag, från vimmerby och från igår...
Tyvärr har jag inte fått bilderna från rullningen ännu så dem får jag lägga in senare.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................