Inskolningsdag 3

I natt vaknade Måns och var ledsen så jag gick in och la mig tillsammans med honom i extrasängen och somnade.
Några timmar senare har jag tydligen gått tillbaka och lagt mig i dubbelsängen.
Så vid halv 6 hör jag att någon gnäller och kommer gåendes i hallen så jag går ut för att hämta vad jag tror är kalle men där kommer Måns gående- jag har alltså lämnat honom själv i extra sängen och gått och lagt mig i vår säng igen...ops.

Annars har inskolningsdag nr3 gått bra.
Både Måns och Kalle gick in och lekte direkt när vi kom dit och bryr sig inte så där jättemycket om mig, dock har Måns hela tiden koll så jag är i närheten.

Maten gick jättebra och Kalle åt väldigt bra för att vara han och Måns krängde som vanligt =)
Vilan gick också jättebra, Måns somnade på 2 min och sov sen i ca 30min innan han vaknade av att han rullade av madrassen.
Då kalle inte sover middag gick han in på den andra avdelningen för att lyssna på saga men det hade inte gått så bra så han var lite ledsen.

Jag lämnade även Kalle själv idag en sväng när jag somnade om Månsen i vagnen, det hade gått bra till att börja med men sen hade han blivit lite ledsen men det hade gått över snabbt.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................