Helgen som gick....

Om veckorna går snabbt är det inget mot helgerna.
i fredags åkte Kalle till Ursult tillsammans med Linda för att passa hennes kusiner Anton och Lisa.
De skulle på julskyltning och hocky b.la.
Så jag och Daniel fick en riktigt mysig helg tillsammans med Måns.
På fredag kvällen bestämde vi oss för att äta nere på thai resturangen nere i Älmhult så vi sa till Måns att vi skulle äta ute - jo visst sen vägrade han och ta av sig mössan och fleecen haha...
Hela besöket satt han med det på....tur det var lite kyligt på resturangen.
Lördagen tog vi låååång sovmorgon, 10:40 väckte Daniel mig och mumsan... skönt.
Nybakade sconens till frukost och sen stod det städning på schemat.
Min lilla städhjäp däckade dock i vår sängen haha.
På kvällen var det julfest för mig med jobbet. förfesten började kl 16 så det var bra ös redan innan vi kom till speak easy. Maten var helt ok och musiken blev bättre ju längre natten gick... dock stängde det redan kl 01.
Söndagen tillbringade jag mest i soffan.....



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................