Buzzat nya Active fit

Jag har fått buzza 3 olika saker den senaste tiden, en produkt bloggade jag om igår, den var för mig.

Idag tänkte jag berätta om en produkt som både Måns och Kalle fått testa, nämnligen nya Active Fit från Pampers.
Och jag är imponerad, den är supertunn men ändå håller den båda barnen torra länge.
Huggies klara inte en natt här hemma med Active fit är det inga problem, barnen kan tillomed leka lite innan vi byter blöja på morgonen.

Den är så tunna att jag får plats med dubbelt så många blöjor i skötväskan.
Den sitter bra på både Kalle (Smal) och Måns (Tjock)
Det syns knappt att de har blöja på sig.

Jag kan varmt rekommendera nya Active fit från Pampers.

5/5



Vill du också bli buzzador och få testa saker gratis?
Klicka här
Det är inte bara barnsaker utan vi har testat både tandkräm och duschkräm innan.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................