Hässleholmshopping o en gnällfis

BF +1 och ingen bebis...
Känns som om vi har testat allt men den verkar trivas ypperligt i magen.

Kalle sov till 8:30 idag och när vi ätit frukost åkte vi in till Hässleholm, tyvärr hittade jag inte vad jag sökte men därimot hann vi med en liten pratstund med min gamla klasskompis Rebecka, lösa in en vinst på banken och fönstershoppa litegrann och tanka bilen.
Vi har inne i 1.5h men det räckte för att jag skulle grymt ont i fogarna, annars gick det bra, Kalle satt så snällt i vagnen och tuggade på ett äppel.

Kalle somnade i bilen hem men skulle inte fortsätta o sova här hemma så han har totalt sovit 10min idag, så jag har haft en mindre roligt eftermiddag..men men...

Nu har vi ätit kvällsmat och jag har badat en lång stund med tända ljus, legat o kollat på magen där bebis levt rövare =)

Kalle är supergnällig så det blir en tidigt läggning för oss ikväll.

Vad morgondagen bjuder på vet jag inte....vi ska posta ett brev och om bebis inte vill titta ut så åker hem vi hem på kvällen för på onsdag ska jag till mvc.



Postat av: Rebecca

Ja där var faktiskt hyfsat mycket när jag var där, några plagg som jag ångrar att jag inte tog;) Hur mycket kan man egentligen shoppa utan att tröttna?

Håller tummarna för att liten kommer snart!

2010-02-09 @ 08:03:21
URL: http://radeklev.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................