Älskade busunge

Nu ska vi strax åka och hämta vår lilla sötnos som har varit på "semester" hos sin Mormor och Morfar.
Sen blir det söndagsmiddag!?! i Uthövdan hemma hos Tobbe o Anna =)


Åhh vad jag saknar honom nu!!
Och till råga på allt spelas "hans" låt på lugna favoriter just nu Curley Sue med Takida..Låten som jag tog mitt första lustgasandetag till... vi hade lugna favoriter på under förlossningen men då sista skedet gick väldigt snabbt kommer vi inte ihåg vilken låt som spelas när han såg dagens ljus så denna låten fick bli hans, varje gång jag hör den blir jag alldeles varmt och minns tillbaka... Vårt lilla underverk


Postat av: Emelie

Hej :) Titta in på min blogg och ta chansen att vinna en tuff barn fotölj från JaBaDaBaDo! /Emelie

2009-10-18 @ 14:26:49
URL: http://bienvenido.blogg.se/
Postat av: Ida - Vi och hon ♥

ok, det blir nog en lite mindre avancerad overall här. Kanske en Pop tror jag... Hon går ju inte på Dagis och åker ganska mycket vagn....

2009-10-22 @ 23:31:51
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Och det kommer nya tävlingar hela tin :)

Kanske något fint till dig själv du vill vinna.

Eller något att ge bort till någon av dina nära och kära.



Var gärna med och tävla :

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara att ta bort den hära kommentaren :)



Kram//M

2009-10-24 @ 13:35:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................