Vimmerby

Då var vår Vimmerby weekend över och vi är bara hemma och tvättar och packar om...

Tyvärr strular vår NYA kamera och vill inte lägga in alla mina 800 bilder jag har på kortet så ni får vänta lite på bilderna..

Bjuder på några lånade bilder på Daniel och hans illgröna 245 istället..


















Postat av: Anna S

Daniel ser ut som om du är först på dessa bilderna...missade jag något;)

2009-07-16 @ 10:47:00
Postat av: Anonym

Haha....jag med tydligen ;o)

2009-07-20 @ 21:41:03
Postat av: Björn B

Tycker Daniel verkar ha problem med att hålla kursen :D Det där med att köra rakt verkar inte vara hans grej...

2009-07-22 @ 21:26:24
URL: http://www.teamborgqvist.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................