Himma igen

Tack för alla fina kommenterar igår till Kalle..

Nu är vi äntligen hemma i Småland igen..
Borta bra men hemma bäst

Imorgon står inköp av ny mobil på schemet (då min blev kvar någonstans i Jönköping tack vare min söte son)
Kanske ett besök på IKEA och mathandling då det princip är tomt i kylen..

På kvällen ska jag på inredningsparty hemma hos Nathalie, har redan tjyvkikat på sakerna...o en hel del kommer få följa med hem till Diö (eller ja, de kommer ju hem efter nån vecka eller så)

Nähä nu väntar mannen min halvnaken i sängen....

God natt


Postat av: carolina

Hmmm det här med inredningsparty var något nytt.. Det låter juh riktigt roligt faktiskt. VAd e de för grejor då?

2009-07-21 @ 13:45:53

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................