Ny säng

Tyvärr har vi inte fått igång internet på vår stationära dator ännu så alla fina bilder dröjer.

Igår var vi iaf. i Växjö och fyndade en nästan helt ny hensviksäng till Kalle
Om vi skulle köpt den på IKEA med alla tillbehör hade det gått på ca 1800 och vi gav 300kr för det - FYND =)

Bild från säljaren

Vi passade även på att besöka JULA för att handla lite kontakter och sladdar så idag har Daniel fått upp lite nya lampor i matsalen och i vardagsrummet..

Vi kikade även på en ny tv på media mark..vi har en tjocktv nu som Kalle pillar på så fort han får chansen så det hade varit skönt o fått upp tvn på väggen istället..

Sen avslutade vi på City gross...vår snabbhandling blev dyr... som vanligt..

Nähä nu ska jag fixa lite lunch sen ska vi till Ryd och Zacharias, Nathalie och Anders och baka julgodis.




Postat av: tessan

vi funderar med på en platt tv ... tycker inte om vår tjocktv , är dock bara 5 år men men ... är ful o tar plats ;P



fin säng!! bella har en äldre sån (med rak planka bakom ist..) o hon har sovit som en prinsessa i sin sen hon var ett ;P

hoppas kalle gillar sin!!



kramar

2009-12-09 @ 17:28:47
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/
Postat av: miian

heeeeeeej fina du!

Hur är det?

hur mår du?

Inte såååå långt kvar nu,vad härligt och spännande!!!

Hur mår Kalle?

Fullt ös framåt antar jag?



Vilket bra köp ni gjorde,sängen.

De är sååå fina!

Hade med köpt en sån om jag inte haft ärvesängen Lowa har nu!



Växjö är myspys,citycross är NAJS :)

Liiite väl stort för mig bara hehe!



Jag slänger upp receptet på biskvierna snart ;)

Kram till dig!

2009-12-09 @ 18:51:03
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................