Torsdag/fredag

Torsdag natten gick hyfsat snabbt... första halvan var jag ute hos Åsa o Eek i nya automatpacken.. O sen packade jag lådfronter med Ingela..

Tror inte det tog många minuter att somna när jag kommit hem...vaknade till lite snabbt sen bara när Kalle vaknade vid 7 men somnade om direkt igen..

Upp stigning blev det vid halv 12 tiden sen hade vi MASSOR på schemat..
+Lämna pengar till Helene
+Bort till AP-däckservice och prata med Anders (vilket var omöjligt då där var hut mycket folk som helst) lämnade papperna och bad honom ringa mig när han hade tid :o)
+ Till Ryd och hälsa på Anna som var hemme en vecka innan hon skulle vidare på nya äventyr., vi åkte dit på fikan men stannade på kvällen och grillade också - trevligt..även om Kalle hade en period där han mest tjurade men sen fyllde han blöjan och sen var han på strålande humör och stod o skrek (pratade högt) till alla haha...

Kalle somnade i bilen hem men fortsatte och sova vidare i spjälsängen - SKÖNT!!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................