Helgen

Tävlingen gick bra... fast jag var jättenervös innan..

Kom av mig lite på första sträckan men sen funkade noterna bra...förutom i en osynlig V2 där jag var lite sen så vi fick vår första kris..

Med Kalle gick det också jättebra..han åkte service tillsammans med sin Mormor och Farfar...
(Daniel, Pappa o Daniels Mamma var ute i skogen o hejade på oss)
Han var pigg o glad nästan hela dagen o det märktes på natten för han sov 9 timmar i sträck!! Lyx..
Sen åt han frukost, badade och somnade i vagnen när han o Mamma skulle gå o handla bullar o sov till 12.. tar på krafterna o vara på rally.

Daniel dumpade vi hos fam. Åberg/Gustavsson på söndag förmiddagen och jag o Kalle följde med Mamma o Pappa på kalas.. Kusin Tina som hade kalas. Och så fick vi träffa Lilla Gustav som är 1månad yngre än Kalle med med dubbelt så mycket hår :o) (Han är Kalles nästkusin)
Vi hann även med ett besök på EKO!

Kusin Tina

Sen på kvällen hälsade vi på Elin o lämnade hennes present då hon fyllt 10år...stora tjejen nu.. Innan vi begav oss mot småland igen..

Bilder kommer nog i veckan...Mamma tog en hel del..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................