Veckan

Det har varit fullt upp nästan hela veckan..

I Måndags var vi på Babymassage för första gången..
7 Var vi i gruppen och barnen var allt mellan 7v-6månader..
Kalle var med 1/3 av massagen sen ville han äta (vad förvånad jag blev haha)

Tisdagen tillbringade vi hemma med Daniel som var  sjuk, feber, huvudvärk och ont i kroppen.
På kvällen var vi ute o gick med sund o glad i regnet.. Fanny (grannens hund) följde med också :o)

Onsdags lunchade vi med Daniels på Hartmans hörna innan vi åkte på BabyCafe..
Nu börjar man lära känna mammorna så det var trevligt

Igår
hade vi hemmadag... myste o bara tog det lugnt.. räfsade lite löv o kollade på Päronträdet.
På kvällen var det Silverrattenmöte..


Mys i soffan


Ute i trädgården

Och idag har vi varit på Babysim för första gången... Daniel är pappaledig idag så vi åker ner hela familjen..
Tänklte vi skulle turas om och bada med Kalle..
Det gick jättebra o Kalle orkade hela "passet" han simmade o sprattade o log med hela ansiktet
Han blev bara lite trött mot slutet..




Sen hann vi inte ens ut ur badhuset förrän Kalle sov..

Just nu Sover Kalle, Daniel är och klipper sig o jag håller på med lunchen (kycklingsallad)
Gör lite extra så Daniel kan ha med sig det imorgon då han ska till skänninge o kolla på rally..

Jag och Kalle åker till Vinslöv istället o sover där till på Sömdag..för då ska jag till Kyrkan med min gullunge.



Postat av: Marie

Vilken liten goding han är Anna! Min kompis fick en dotter några dagar innan Kalle föddes. De är verkligen i en rolig ålder just nu :) Så mycket som händer med det. Njut!

2008-10-26 @ 11:53:21
Postat av: tinkerbellan

Babysim kommer inte vi börja med förrens i Januari

2008-11-10 @ 19:10:55
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................