igår

Glömde skriva det i lördags...men då (alltså den 15e) var det exakt 1år sen vi betalade handpenningen på vårt hus och fick veta att vi väntade Kalle...

15 nov 2007




Igår var vi hos BVC och Kalle väger nu 7210 gram och är 65 cm lång.
Alltså har han gått upp nästan 1 kilo på 1 månad :o)

Jag ljög för BVC tanten...inget allvarligt men jag sa att han bara åt gröt 2 gånger om dagen IBLAND  fast han gör det varje dag..
Han har ju precis börjar så man ska ju ta det lugnt.. men det går jättebra o magen är igång o allt..och han gillar verkligen sin gröt o "hugger" efter skeden, Så vet inte varför jag inte sa som det var,,skit samma.. Allt annat var bra...han följer sin kurva jättebra och är med o nyfiken.

Sen igår bogserade vi hem vår V70 igen... höll på att gå riktigt illa...när jag svängde ut från VOLVO infart (dum infart) med varningsblinkers på o allt så kom där en tant från andra håll som inte uppmärksammade det direkt..så hon häll på att köra Daniel rätt i sidan...stannade väl några dm ifrån...Daniel satt o skrek i bilen... men hem kom vi iaf. fast jag ska ALDRIG bogsera i mörker igen..

Igår hade vi Farbror Tobbe på besök så han matade Kalle:





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................