Lördag!!

Då det blev ganska sent på fredag tänkte jag sova länge på lördagen...Jo visst...vaknade vid 7 av att jag hade ont i magen o ryggen, kunde knappt vända mig... Magontet avhjälptes ganska snabbt då jag bara var väldigt väldigt kissig nödig haha.. men ryggen har jag fortfarnade problem med.. Lyckades iaf. somna om jag vaknade inte förrän 13:30 när Daniel kom in i sovrummet o skulle väcka mig..hade inte tänkt sova riktigt så länge då vi skulle vara i Ljungby kl 15, men det var inga problem även om vi fick stanna  vid vägen en gång för jag fick ett blodsockerfall så jag trodde jag skulle spy..så direkt när vi var framme vid LMK´s klubbstuga gick vi bort till macken o handlade choklad.

Sen var det dags för Årsmöte med Daniels nya klubb Ljungby MK och efter det var det Cykeltävling, jag deltog inte men det gjorde Daniel o han cyklade på så bra att han gick till finalomgång haha
image727



Efter det var det dags för Mat, gott var det och efter mycket rallysnack lastade vi in allt folk i vår bil o åkte till Robbans place för lite rallyfilm.

Kvällen avslutades med lite pizza för oss o bröderna Sundqvist :o)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................