Veckan

Även om vi inte gör så mycket så går dagarna fruktansvärt fort... imorgon blir Kalle redan 2 veckor.

I Måndags gjorde vi inget speciellt. Jag var och handlade på Maxi och Daniel var en runda i Barkhult och letade delar till FEF.

i Tisdags var min Morbror frank med familj här och hälsade på, även Mormor var med uppe.
Av dem fick Kalle en fräck "bodysuit" :o)


i Onsdags var vi i Sölvesborg och hälsade på Daniels familj som hade husvagnen där, de badade och jag o Kalle satt under ett parasol och åt (ammade) sen på kvällen gjorde vi upp i minigolf och UNO och jag var överlägsen i UNO :O)


Och idag har vi som sagt varit hos BVC och som vanligt blev Kalle hungrig när vi var där :o)
Sen gick vi en runda i Älmhult och åt lunch på Hartmans Hörna och glass på Time
Och nu ikväll har vi haft besök av alla Daniels syskon + Bennys flickvän Anna.


Postat av: Marie

Jag ser att Kalle gillar Lindex kläder :)

2008-07-31 @ 22:11:01
Postat av: Miian

Åh vad han växer ;)Hur mycket vägde han ida?

Far hans ser lika stolt ut på varenda foto =)

Kram

2008-07-31 @ 22:49:39
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................