K-stad


Jag, Gullungen och Daniel rockades loss på dansgolvet innan Berth Idoffs :o)


Är alldeles för trött för att skriva om igår o idag.. Så det får bli imorgon efter rallyt eller på söndag...vi får se..


Postat av: madde

Anna , du är så söt !

Förstår inte riktigt hur jobbigt det kan vara i dina tider, men en dag i livet ska jag med få uppeleva det :)

Förresten, kommer du i håg när du och jag var hemma hos din mormor och sjön, ! På måndag gör jag ingenting ingenting ingeting, på tisdag göra kag ingenting .. osv... hehe , jag tänker på de ofta , dety är kul och jag blir glad av det :)

KRam till dej

2008-07-11 @ 23:35:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................