Vilken jävla natt..

I natt kom natten jag trodde skulle komma först om typ 3 månader..

Började lugnt, var i Monteringslinan tillsammans med pojkarna, var serivce så jag skötte tapparna + hämtade fyllningar o långstycken med truck.
Men efter en stund började jag känna att det gjorde ont i ena sidan på rumpan och det strålade ner i benet varenda gång jag böjade mig ner (typ 4 gånger i minuten)
Härdade ut till första rasten så skulle jag ta höger sidan på maskinen, fylla på långstycken, syna fyllningar o fylla på..
Ny började bli tungt o göra ont på riktigt... till slut gjorde det så ont att jag började kallsvettas.. Chefen kom jag men tänkte att jag försöker en stund till men när han kom  5 min senare klarade jag inte det länge, kallade på honom som genast kallade på en annan som byte av mig - Skönt..
Fick spika istället, så det blev lite bättre för där kör jag mitt egna tempo.

Chefen kom bort sen o pratade med mig att jag skulle säga till genast nästa gång jag kände så här + att jag inte ska stå så länge utan pausa lite då o då för vi vill ju båda att jag ska kunna jobba så länge som möjligt.

Får hoppas lina 3 i automatpacken kommer igång snart för jag är nästa man ut där och lär ändå inte kunna göra något annat de sista månaderna med en stor mage ivägen..  förrutom tejpavbrotten då för där emellan lär jag inte komma haha.

Nähä nu ska jag ta o sova några timmar sen blir det sista  (förhoppningsvis) städningen i Uthövdan.

image610
Nu börjar det synas på riktigt :o)


Postat av: tessan

fin magen :)

2008-01-16 @ 07:06:47
Postat av: El-Paso

vilken snäll chef du har, som verkligen bryr sig...

Aaaa nu börjar det verkligen synas... inte svårt för folk att se att du är på smällen nu...

Mvh Paso

2008-01-16 @ 18:56:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................