Trött som vanligt..

Idag är jag trött - Ovanlig va??
Gjorde ju misstaget att somna om iigår o sov ändå till 23... var vaken till 05 gick o la mig...sov nån timme.. vaknade.. fick nog o gick upp... tog in tidningen, eldad upp o gav lennart mat,
Var ute en kort runda med Lennart (Första gången) gick bra..han hade mycket att nosa på..
Gick o la mig..väckte daniel (dumma skjutdörrarna) låg o pratade... gick upp vid 10, sen gick vi en runda, ner till badplatsen.. tog ut Lennart en runda till...gick så där, han gick in till grannen..
Gick in o gjorde pannkakor.. gick o la mig vid 14.. kunde inte sova... har sovit från o till, till kl 19... kommer blir en rolig natt..




Postat av: Lia

usch :/

2008-01-02 @ 20:00:01
URL: http://FLORENZ.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................