Ohh la la

Ännu en swedwood natt över..
Har varit lite se o så där denna veckan..

SOver fruktansvärt dåligt förtillfälligt, somnar vid 7:30 o vaknade kl 11 för att kissa o sen kan jag inte somna om,,
Vilken gör att jag måste sova på e.m. också..
Ibland "hinner" jag inte ens laga kvällsmat för jag måste sova...så tur Daniel är så duktig o fixar o donar här hemma..

Idag hann jag faktiskt med lite ärrende vid 12 nere i Älmhult (Kunde ju ändå inte sova) jag och Pensionärerna.
Köpte senaste Gravid (Daniel som tipsade) där de jämnförde olika gravidförsäkringar...för är snart dags för det..

På jobbet går det hyfsat.. Bara jag inte gör samma sak hela natten för då går det inte alls..inget kul o gå runt o ha ont...min gångstil är inte det snyggaste heller haha..
Men nu har jag fått tid till Sjukgymnast iaf.

Nähä nu ska jag göra lite frukost...är sugen på varma mackor med champinjoner..

Vår Micro är sönder förresten så blir till o inhandla en ny sån i helgen..






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................