Lördag

Vad fånig jag kände mig efter gårdagens inlägg... Jag gnällde lite för Kalle var vaken på natten för en gångs skull.....
Många föräldrar får inte sova hela nätter under hela första året... är väl bara det att jag vant mig vid att sova hel nätter och VET att kalle klarar sig utan mat på natten..
men iaf. i natt sov han bra igen...somnade vid 22 tiden och sov till 8, vi vaknade av att Kalle låg o traggade, finns det något bättre att vakna till??
 
Kalle hade säkert nappen inne i 5 sek sen åkte den lång väg..

Daniel o Kalle tog lite pappamys där nere o lät mig ligga kvar i sängen...sen kom de upp o meddelade att frukosten var klar.. de hade bakar scones :o)
Så idag hade vi en riktigt familjefrukost med massa ljustända o god frukost.

Nu ligger Kalle och sover ute och Daniel byter till Vinterdäck på V70n.
Jag ska strax slå in lite julklappar och Jennies present.. sen blir det att packa Kalles saker..

Förresten, nån som vet hur man lättast lägger in filmer här??



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................