Torsdag

Torsdag och idag har Daniel utbildning på Jobbet så han kommer hem tidigast lite över 4.

Men vi klarar oss bra här hemma, Kalle ligger och sover i vår säng förtillfälligt.. vi har haft en mysmorgon med frukost i sängen för oss båda..



Jag har suttit här och skrivit en inbjudan till Mästarmötet, fixat det sista till ansökningen till länsstyrelsen och fyllt i papperna till  Kalles försäkring och nu tror jag att det är snart är dags för mat för Kalle sen blir det en liten promenad bort till postlådorna med alla breven och lite mat till mig också..

Borde igentligen städa lite också då vi får besök ikväll men jag har verkligen ingen lust till det... men får väl plocka undan lite iaf. för alla mina scrapbookning saker ligger på köksbordet..


Vår lilla sötnos som blir så här arg om han inte får mat 2sek effter han vaknat :o)


Postat av: Ida

Hahaha :) Va söt han e!!

2008-08-14 @ 19:36:34
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: tessan

hihi han är så söt gumman =)



vi kanske kommer o hälsar på på rallyt på lördag iaf, åkte ju inte upp t sthlm idag som sagt, blir på tisdag ist.

får se hur vädret är i helgen om det är någolunda så kommer vi förbi o kikar =)



kram

2008-08-14 @ 19:47:59
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................