Torsdag..

och 30 min till jag ska åka till jobbet.. hoppas bara jag slipper lacken idag, fick va på G15 i 1½ timme igår o det var tugnt o varmt... tur man inte är där varje dag..

Idag har jag inte gjort allt för mycket.. sov ändå till 16:30!!

Imorgon händer det desto mera, ska sova till kl 11 sen ska det sättas upp lite hyllor o dyl. innan det bär i väg till Växjö, ska visa upp min bil för en ev. köpare sen blir det nog mysmiddag i Växjö tillsammans med honey :o)

Har servat bilen idag med, fyllt på Olja o spolarvätska :o)

Idag har vi testat ny mat också, blev Couscous, kall kycklingfilé (Från gårdagens middag), egenodlade tomater, sallad o fetaost = Gott!!

Nähä dags o hoppas in de sexiga blåkläderna ;o)

image348

Tror han tittar efter dig Morgan, det syns på öronen ;o)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................