Hallo allesammans...

Redan tisdag...sov länge idag. ändå till halv 4 :o)
Natten gick jättefort, körde 30/70 Vitrin hela natten så det flöt på..

Nu är vi namälda till Tv-Svängen, jag ska åka med Magnus som vanligt och Daniel ska ha Markus Svensson i högerstolen (Han åkte i VARA)

På fredag blir det en sväng till Kristianstad innan pappas kalas... Känner jag min släkt rätt kommer det nog bli ganska så mycket rallysnack o öl :o)

På lördag är det Gullabo o då ska vi ut o titta för en gångs skull..

Nu ska jag, Daniel o grannarna strax ut o gå... Frisk o glad med Företaget.. o Åsa bjuder på Blåbärssoppa :o)

Men första dags för lite frukost..

Kvällens projekt:

image321



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................